Klik Event arbejder med alle tænkelige sikkerhedsaspekter indenfor sikkerhed til private - og firma arrangementer.
Vi har stor erfaring i følgende opgaver:
- Adgangskontrol
- Visitation
- Førstehjælp
- Samarit-tjeneste
- Konflikthåndtering
- Serviceopgave
- Opsyn med event-områder både indenfor og udenfor
- Bemanding af f.eks. rygergård/VIP-område
- Ind-/udlevering af tøj i garderoben
- VIP-arrangementer
- Dørmands arbejde
Til firma- og private events, hvor diskretion og imødekommenhed spiller en afgørende rolle, kan medarbejderne være iført jakkesæt i stedet for den almindelige uniform.
Ved indgangs kontrol kan medarbejderne varetage præcis de jobs, du som kunde ønsker:
Det kan være visitering, tjekke om gæsterne medbringer drikkevarer eller andre uønskede genstande, at det kun er de inviterede gæster som kommer ind, videregive praktiske informationer mv.
En medarbejder fra Klik Event er dine øjne i ”hjørnerne” og er med til at skabe en god stemning og tryghed for dig og dine gæster.
Hos Klik Event får kunden ikke bare den dårlige "dørmandsløsning”, men en medarbejder med stor service-forståelse, som benytter sig af kommunikation og empati og har stor fokus på egen fremtoning og adfærd.
Vi har et radiosystem med egen frekvens, så vagter/samaritter og dit personale kan kommunikere sammen.